Tävling Tävling! Se hit!



Jag tävlar om ett tandbleknings kitt från SimleSmile
hos
Johanna. Tävla du med


Nu drar jag igång en tävling i samarbete med SimpleSmile!

Det du behöver göra för att vara med är följande;

-. Tipsa gärna i din blogg för en extra lott. (ej tvunget)
-.  Svara på frågan; Hur lång är leveranstiden hos Simplesmile - Professionell tandblekning fr. 295kr
-.  Glöm inte att skriva med din mejl

Vinnaren kommer få ett "provapåkitt" som innehåller en tandskena och valfri gel
SimpelSmile har samma tandblekning som din tandläkare.

Tävlingen avslutas den 5 Januari 2009

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh! Absolut att jag ska vara med. Jag ska bara vänta lite så jag kan skriva ett nytt inlägg, vill inte skriva många på raken haha. Du anar inte hur mycket jag behöver just tandblekning. :)

2008-12-22 @ 20:34:06
URL: http://theerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0