Ullared

God dagens!
Sitter nu hemma hos min far och tittar runt lite.
Vi väntar på att Lukas ska vakna nån gång. Då ska vi åka in till stan och käka på Ming palace. Det va länge sen så det ska bli så sjukt gott! Tar med hem naturligtvis. Då blir det iaf halva priset som att sitta där. Svin dyrt!

Då ska Lukas få prova sin nya jacka vi köpte till honom på Ullared.
Den är jätte fin! Ser ut som en såndär arbetsjacka. Snorgrön reflex grej.

Går dagen va helt underbar. (Om man bortser från illamående, yra kärringar med kundvagnar och upp tidigt) Hehe. Men det va det värt! Med världens bästa sällskap i bilen så kunde man uthärda den långa vägen. Vad kan man säga mer.. Hittade ganska mycket. *Kommer dock inte ihåg vad just nu*. Tror att vi kom hem runt fem tror jag hon va. Mötes  av massor med pussar och kramar från min älskade son. Sen brydde inte han sig mer den kvällen för det va Morfar som gällde. Även idag. Min lille tokfranns! Tur bara att det är honom och ingen annan han tyr sig till! Somnade som en liten gris igår vid ett ungefär och ville absolut inte gå upp idag! isssh

Nee nu ska jag vara social med min gubbe som kollar på någon cp film. haha!

Hata bedövning



Jävla bedövning och sitta i länge. Försökte äta en pirog förut men det är ju inte kul när man knappt känner smaken. Plus att den andra sidan som jag inte är bedövad på har jag bitit mig något fruktansvärt i kinden. Jag biter ihop mina käkar så dant när jag sover så antagligen har jag säkert bitit tag då. Eller något. Ont gör det iaf. Så käka det får jag någ vänta lite till med.

Om ca en timme kommer min älskling hem. Då blir det åka av. Ska vi så otroligt skönt att komma bort! Få umgås med dom bästa!

Jäklarns! Skulle precis ta upp mor på msn, ja då har tanten loggat ut. Hehe. Får ta och ringa upp henne. Hon skulle träffa lillesyster på Ikano och shoppa loss lite. Behöver tips på vad man kan ha i baguetter så då ringer man henne =)


Tänka sig, vi ska bli fyra <3

Hemma igen..

Nu är vi tillbax från tandläkaren. Jag är helt bedövad i munnen och det är allmänt irriterande! Hatar att va bedövad men jag låter dom inte göra ett dugg utan! Lukas va verkligen jätte duktig hela tiden. Åt lite banan och charma tandläkarna. Han flörta till sig en tandborste haha!

Det kommer bli jobbigt att försöka hålla honom vaken fram till vi ska åka. Men jag måste ju. Annars blir han bara arg i bilen. Blir att ladda upp med massa mutning endå. Så det finns ifall.

Jaha nehe om man ska ta och göra nått vettigt. Behöver packa ner alla grejer vi ska ha med oss.

Dom ska inte få veta



God morgon säger jag.
Igentligen är det ju inte morgon. Men för mig. Jag vill sova!
Men om ca 2 timmar ska jag vara hos tandläkaren som jag för övrigt hatar. Känner att det kommer bli en dålig dag! Förutom det att när M kommer hem ska vi ta vårat pick och pack ner till Linköping. Äntligen! Jag har väntat på den här dagen länge nu! Imorgon bär det av mot Ullared! Ska gå upp redan 5 (!!!!) på morgonen. Kill me!


Vad skönt det är att kunna skriva precis vad jag vill och veta att Dom inte får reda på något. Helt wonderful! Vi kommer inte berätta något för dom. Dom ska inget få veta, om bebisen.

Vad tycker du!!??

Vart min design snygg??
Vad tycker du??

Nu är det lite mer som ska fixas innan det är klart. Nu börjar jag bli trött så ska nog sova snart.
Tyvärr ingen mag bild i headern eftersom den inte kommit på riktigt ennu. Men den kommer!
Och den dagen ska det bli så kul! Ennu roligare när man kommer lite längre och får känna dom
där underbara sparkarna och hickningarna.

Äntligen är det på G =)

Välkommen till min nya blogg!

Äntligen gick det att skapa en blogg. Efter mycket om och men!
Har försökt hur länge som hälst nu!

Va nära på att ge upp där ett tag =P...

RSS 2.0