Barnskor????

God dagens.
Det blev ett sent första inlägg idag. Har inte haft någon lust eller ork att skriva något. Sitter just nu och glor efter barnskor. Jag måste köpa ett par till Lukas på tisdag. Va iväg till Big Inn igår och han fick testa ca 10 par och kunde inte ha ett enda av dom. Så jag får skita i summan även om det blir 600 kr. För skor måste han ha helt enkelt! Han kan ju verkligen inte gå barfota på dagis.

Du kanske vet ett bra och rymligt märke??
För han kommer inte ner i skon.

Lukas sover och vi har nyss käkat. Grillad kyckling och potatissallad blev det. Mums! Ikväll har jag inte en aning om vad vi ska göra. Ska alldeles strax gå in och väcka Luken iaf. Annars somnar han aldrig ikväll. Iveckan blir det tidsomställning. Då ska vi upp tidigt om morrnarna för att vänja oss till dagis. Pust säger jag. haha! Det ska bli så kul att han får komma dit och umgås med kompisar. Skaffa sig en umgängeskrets. Underbart =)

Nu ska jag gå och glo på tv med gubben och väcka lilleman.

Pussochhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0