Bebismage.

Nu sitter jag och för över mina bilder till älsklingens telefon, för att sen få in på datorn. Snacka om drygt! Måste köpa en ny sladd för den verkar inte vilja dyka upp.

Nu har vi iallafall ätit. Köttfärsås och spagetti fick det bli. Det va gott men som vanligt fick jag inte i mig så mycke som jag igentligen skulle vilja. Och det är inte kul!

Juste! Jag har hittat mig en till GravidVän. Helt otroligt! Hon har gått en vecka längre än mig och är beräknad till den 17 Juli medans vi är till den 21 Juli. Är inte det kul på riktigt! Kan inte säga vem det är eftersom hon är som jag och inte vill att visa ska vet ennu. Men så kuuul! Kul att ha en i närheten som också är i samma stadium som en annan!



Tog även en liten bild på min lilla mage. Bebismagen har ju inte direkt kommit ennu. Det är ju bara på kvällarna som jag är uppsväld. Här iaf i vecka 9. Så får vi se hur det går frammåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0