Dagens bestyr

Nu är vi hemma igen. Lukas har lagt sig och jag tänkte faktiskt göra lite nytta för en gångsskull. Ska be älskling att köpa med ett tvättställ när han åker hem. Så man kan tvätta lite mer än det fjutt man kan nu. En halv maskin kan jag typ göra.

Vi har varit med Kronman in till stan idag. Det va skit kul! Tyvärr blev det ju inte mycket utav den saken han igentligen skulle göra men vi tog oss en fika iaf. Mums! Tack igen =)

Jag vill ha en kamera! Jag tror att jag dör! Min telefon är ju inte riktigt lika bra längre. Plus att jag inte hittar sladden vilket gör det värdelöst att lägga in dom i datorn. Men men. Det får bli en ny nästa månad. Jag har ju redan hittat en jag vill ha =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman. Blir snart tokig av att inte ha internet. Blir ju inga nattliga samtal. Längtar tills ni kommer ner igen. Kram

2008-12-09 @ 10:20:06
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0