Dagisplats

Gud vad skönt det har varit inatt. Jag kände mig nästan riktigt utvilad imorse när jag vaknade. Katten har varit ute hela natten. Kanske va därför. Annars väcker hon mig alltid. Ska nog kasta ut henne varje kväll och hoppas på att hon är borta tills lunch dagen efter. För det va jätte skönt! Men jag va lite nervös för att hon skulle sprungit bort och inte skulle komma tillbax något mer. Och Lukas som satt och försökte locka på katten imorse när han vaknade. Då högg det lite i mig. Men som tur va tog det bara ca 10 min så kom hon.

Det är verkligen Lukas katt det där. Dom är så fästa i varandra. Den enda Freja springer fram till det är Lukas. Oss springer hon iväg för. Och han kallar alltid på henne med sitt roliga läte. Måste höras för att förstå! Mysigt är det iaf!


Juste, kommunen ringde förut. Hon som har hand om dagisplatser här i Kolsva. Hon frågade om vad jag skulle göra för något. Så ja sa ju det att jag skulle börja plugga i Januari. På heltid. Så han lär få gå fulla dagar. Gör nog inte honom nånting skulle jag tro. Han blir nog bara glad att slippa tråkiga mamma och få leka med massor med barn istället. Så nu skulle hon iaf kolla runt så att han kunde få en plats tills dess. Mammas lilla kille har blivit så stor!

Hoppas han hinner få innan jag börjar den 12 Januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0