December

God morgon på er!
Trött som en gnu är jag. Orkar igentligen inte gå upp. Men min lilleman vill inte sova längre så han sitter i sitt rum och leker med sina leksaker och med katten.

Igår slängde vi ut katten över räcket och det verkade hon tycka jäkligt mycket om! Men det är väl klart. Från att sitta inne i en liten lägenhet till att få komma ut i det fria. Det måste ju va underbart. *Jag vet att det är underbart* Annars blev det lite julpynt i lägenheten och såntdär. Kolla på lite film och älsk spela ett spel som han fick låna av Robban i helgen.

Förövrigt idag så har jag inte en aning om vad som händer.
Måste ner och handla iaf. Det är det enda jag vet nu.

Nee om man ska gå och göra något att äta åt oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0