Ensamhet

Nu sitter jag här i "ensamheten" igen. Min fina lilla son är inte mycket till sällskap. Han vill ju bara leka med katten. Mamma får titta på. Ibland kommer vi och gnäller och ska kramas. Det är så välkommnat så.

Kronman har varit här på besök. Alltid lika kul! Stackarn har inget jobb just nu. Han som är jobbnarkoman. Tycker nästan lite synd om honom. Men inte om mig för då får jag sällskap och det är jätte kul!

På tv:n spelas tydligen Prodjekt runway. Världelöst men jag orkar inte slå om. Tror inte det finns något som är bättre just nu.

Men gud vad klagande det här blev. Nu ska jag sluta och klaga och försöka tvinga mig på lillemans lekar. Om jag nu får. Brukar jag inte. haha!

Kommentarer
Postat av: Stiin

Snart får vi ta och ses igen :)

2008-12-04 @ 08:45:25
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0