Farbror blå!

Äntligen kom jag in. Stiin fick ta och hjälpa mig och hon kom på problemet. Konstigt.

Idag har iaf inte varit en bra dag! Jag har mått så illa och varit så trött att jag knappt kommit upp ur sängen. Stackars Lukas! Tur att han har katten att busa med iaf när mamma mår dåligt. Känner mig som en riktig lodis idag.

Förestens så fick jag hem papper från Köpings kommun idag.
Det blev ett glatt besked eller hur man nu ska se på det.
Positivt är ju att jag får mig en utbildning. Negativt är att jag inte kommer kunna flytta härifrån förns om ett och ett halvt år. Det suger lite! Då kommer mina bebisar att vara så stora så det kommer nästan bli omöjligt att flytta. Men men. Det får helt enkelt fungera.

Funderar på att ringa farbror blå nu. Det kommer iallafall bli så! Jag kommer anmäla henne! För hon ska inte slänga ut massa bilder på MIN son och skriva och beklaga sig. Det är ju hennes eget fel! Nu finns ingen återvändo! Dom kommer aldrig ha något med mig eller mina barn att göra! Dom kommer inte enns få veta om den prins/prinsessa jag bär nu! Dom kommer aldrig få vara en del av deras liv! Mina barn kommer aldrig känna dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0