Fick hem papper på posten

God dagens!

Idag har som alla andra dagar varit en slapp dag. Jag orkar inte gör något med mitt illamående. Jag lyckades iaf ta mig upp och leka med Lukas ett tag. Vi myste i soffan förut också. Tänk er! Min bäbis ville MYSA! Det är verkligen inte ofta. Så jag blir så himla glad när han kommer och kryper upp hos en =) Det värmer en gammal mors hjärta.

Glömde ju att berätta att jag fick hem mitt Lemp igår.
Så nu är det snart bara att tuta och köra!
Så fort jag och Isolde har varit på utbildningen och så.
Det ska bli kul! Måste skaffa mig boken bara. Enbart den som fattas =)
Resten fick jag ju låna av Jempa.
Det kommer bli bra! Det känner jag på mig. Bara det inte blir förmycket nu! Mitt mål är iaf runt min födelsedag. Men hoppas på innan eftersom bebis är beräknad därikring. Skulle vara just snyggt om det skulle sätta igång mitt under uppkörningen. haha! Snacka om att man skulle kugga! Går inte direkt att vara så konsentrerad på något annat när det sätter igång. haha! Ussh vilket skräcksenarium! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0