Glöm inte tävlingen!!

Nu är vi hemkommna från stan. Det blev en lång tur.
Hittade iaf julklappar till Lukas gammelfarfar och gammelfarmor.
Skönt att ha det över. Även Lukas fick en julklapp som pappa hitta.
Filippa fick också en till. En liten grej till fick hon. Imorgon blir det att leta till Eve och Matte. Sen bär det av till Linköping äntligen. Om bilen nu hoppar igång. Jävla skit att den ska paja direkt när man ska någonstans. Faan säger jag om vi inte skulle komma iväg! Då blir jag skogstokig!

Nu ska jag kolla bussar och se så att det går en till 14 imorgon.
Men det borde den göra. Konstigt ska det bli att åka helt själv och inte ha med sig varken karl eller barn. Klippning iaf. Och det lutar fortfarande åt den bruna frisyren som jag har bild på lite längre ner..


Glöm inte tävlingen =)

Kommentarer
Postat av: Stiin

Hörru, Jag behöver inte vara på Ung kompetens imorgon. Så jag kan ses när som helst, hör av dig när du vaknat och så imorgon :D

2008-12-23 @ 00:54:32
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0