Graviditet = Trötthet

Gud så seg jag är! Denna graviditet verkar gå ut på att vara så trött som möjligt. Tycker inte alls om det! En bra ide hade ju varit att slumra till någon timme eller två. Men då lär jag aldrig somna ikväll. Kanske endå ska ge ett försök. Skulle va otroligt skönt. Jag hinner aldrig bli riktigt pigg. Gäspar enda sen jag vaknar på morgonen.

Idag ska jag iaf se till att ha maten klar på bordet när M kommer hem. Det va ett tag sen nu. Mest pga trötthet. Funderade på att göra Fisken som vi kallar den. Med hemmagjort potatismos. Som jag älskar! Men har nu gått över till tanken att göra potatismos och köttbullar m lingonsylt. Låter mycket tilltagande! Och mycket snabbare att göra iordning också.

Nee nu ska jag försöka mig på en middagslur tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0