Hamburgare och hårfärg

Sitter här i min ensamhet med hårfärg i håret och en hamburgare i stekpannan. Är så himla hungrig! Jag måste då säga att jag är beroende av hamburgare! Det är ju så grymt gott! Lukas sover, vilket han har gjort i en timme ungefär.

Vi va ju iväg till Lukas blivande dagis idag. Och guuud så kul han tyckte att det va. Ibörjan va han lite blyg, tills vi satte oss vid leksakerna. En annan pojke som va där levde runt som jag vet inte vad och det tycker ju Lukas är sååå kul! Han skrattade nog konstant åt honom. Känns helt underbart! Då vet jag att det kommer gå super bra när han ska va där själv. Självklart blev han jätte arg när vi skulle gå hemmåt. Stackarn.
Sen skulle han bara Gå hem. Absolut inte sitta i vagnen. haha min plutt <3

Kommentarer
Postat av: I.J

Hej hej :). Kom in o kolla o läs om mitt framtida äventyr i NY som au-pair ! God Jul :) :).

2008-12-22 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0