Händelserik dag idag =)

Vaknade av telefonen idag igen. Denna gång från dagiset. Vi ska dit idag en sväng för att kolla hur det ser ut och så. Men först ska jag ner till affärn *suck* och köpa hårfärg och katt mat och lite sånt. Sen slipper jag iaf den värsta biten av backen. För om inte jag minns fel så gick det att gå den vägen och slippa backen. Vi får testa..

Undra vart Kronman har tagit vägen??
Han skulle väcka mig imorse för att vi skulle promenera ner till affären. Men har inte sett honom på msn lr något =S Kanske fick jobba endå?? jaja.

Senare ska jag nog kanske få gubben att åka in till Köping för att leta efter julklapp till Farmor och Farfar, Det är ju tomtenatta lr vad sjutsingen det heter idag så allt är ju öppet till 22.00. Och måste ju hitta på något till dom idag. Imorgon åker vi ju. Jaja det löser sig nog.

Nee nu ska jag gå och göra oss iordning för vi måste gå om vi ska hinna med allt idag.

Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0