Hejsan hoppsan

God dagens.
Sovmorgon fick jag av min snutt idag. Men katt faan stog utanför och jama som en idiot. Vi gick upp, käka frulle och sen fick Lukas sig ett bad. Påminn mig att aldrig mer ge honom fil på morgonen! haha! Han lukta så himla surt alltså haha! Efter det gick vi en sväng upp till Kronman. Likas trevligt som alltid! Men som vanligt vart Lukas trött och tråkig så vi promenara hemmåt. Han somna som en liten gris i sin säng.

Fick ett mejl idag också om att dom söker folk till grönan nu. Varför inte försöka ta chansen? Snacka om dröm jobb. Jag ska iaf skicka en ansökan sen får vi se. Kommer iaf va stor och tjock då också. Men det kan ju inte göra något tycker jag. Men inget kommer någonsin slå Liseberg! Det är en sak som är säkert! Jag älskar lissan! Men lär inte bli något för mig iår heller. Buhuhu! Jag som längtar så dant tills jag får fara runt i dom där karusellerna. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0