Hemkommna

Nu är vi hemkommna ifrån Figgen. Det va trevligt.
Vi spelade biljard och kollade på film. Hancook. Den va faktiskt bra.
Jag tycker inte att dom gör så mycke bra filmer nuförtiden. Alldeles för överdrivna.

Jag är så glad idag för jag har sluppit illamåendet. Helt underbart! Fått i mig mer än vanligt. Känner att det börjar gå åt rätt håll nu iallafall. Skönt det!

Imorgon är det redan söndag och min sista "sovautdag"
Jaa jag vet att jag sover mycket. Men att få vakna av sig själv och endå veta att man kan ligga kvar och dra sig hur länge man vill. Jaa det är underbart! Det behövs det också. Även fast min plutt är den värsta sjusovaren genom tiderna. haha! Jag är endå värst!

Älskling sitter och spelar tv spel. Hurra verkligen. Suck! Men då får jag lite tid att skriva. Även fast jag känner mig död på ideer att skriva om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0