H&M va snabba för engångsskull



Äntligen har H&M börjat packa min grejer! Denna gång gick det fort. Lika förvånad som jag?? Jag kommer iaf kunna ha mitt nya snygga linne på julafton och Lukas kommer kunna ha sina fin kläder. Helt perfekt! Längtar redan efter att få hem mitt paket! Undra vilken dag jag får dom! Kuuul!!

Idag ska jag se till att göra mig iordning lite. Är så trött på att gå och se ut som Hej kom och hjälp mig. Så när Lukas sover ska jag platta håret och sminka mig. Sen när han vaknar kanske det blir en runda ut med pulkan. Det tycker han är roligt. Speciellt när man springer med pulkan. Men vem orkar det hur länge som hälst? Puuh! Nee nu ska jag gå och va social med min pöjk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0