Jag behöver få va jag!



Gud vad jag är trött på att ha tråkigt! Jag kommer knappt ihåg sist jag hade riktigt jävla dunder roligt! Jag skulle vilja hitta en person som jag bara behöver se för att le. Nångån behöver jag faktiskt få vara bara jag och en vän. Det kommer jag inte heller ihåg när jag sist va. Och jag vet alla predikor om att jag skulle tänkt på det innan och bla bla. Men det är inte så att jag inte älskar min son. Bara det att även jag behöver en paus ibland för att återigen kunna va på topp. Jag har inte varit det på jaa jag vet inte hur länge.

När ska jag få vara jag??

Jag behöver någon sorts ensam tid. Som jag bara kan få åka in till stan och ta det lugnt. Eller åka hemmåt och bara umgås med någon. Bara jag. Inte alltid vi. Jag känner mig helt enkelt trasig. Ge mig en dag utan att behöva tänka. Ge mig en dag till att bara få va jag! Ingen barnvagn inga gnäll. Bara jag och en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0