Jävla SKIIT!!

Det va som jag befarade! Julklappen till far min va slut. Men nu har jag varit in och fixat en ny. Blev dyrare men det är han värd. Jävla skit säger jag bara! Blir galen om denna också är slut! Då ger jag upp. Nu är det bara att vänta och se. Och hålla tummarna såklart.

Funderar på att hoppa in i duschen. Känner mig riktigt sunkig.
Behöver få "piffa" till mig lite. Ska nog göra det imorgon för jag orkar inte stå med hårfönen i en halvtimme och sen med plattången direkt efter. Men en dusch får det bli iaf. Innan min lillgubbe vaknar.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej! Skulle vilja veta om det är nått som behövs ändras på min blogg. Så om du har tid och kolla och säga vad du tycker ?



Har en bra kväll!

2008-12-18 @ 19:32:04
URL: http://soku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0