Julen är över

Nu är nästan Julen över. Det har varit en jätte trevlig dag med god mat och mycket stoj. Bilder kommer en annan dag för det orkar jag inte just nu...

Dagen började iaf efter bara några få timmars sömn. Blev sent igår. Fick åka in till Vikingstad direkt och köpa prinskorvar. Sen va det igång med köttbulle rullning. Så nu har jag gjort min allra första julmåltid i mitt liv också. Käkade till Kalle och sen öppnade vi paket. Lukas tyckte väl att det va sådär. Mer roligt när han fick upp grejerna och kunde sätta igång och leka.

Imorgon ska vi iväg in mot Vikingstad igen. Till morsan och käka lite mer julmat haha! Men det är gott och man äter det ju inte allt för ofta. Nu blev jag sugen på skinka också så jag ska nog be farsan att skära upp lite till.. Mumma

Skönt att det är över nu iaf haha!

Men han va så himla stilig min lille plutt idag.. mmm man ville bara äta upp honom.
Mammas lilla prins<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0