Julkläder =)

Guud vilket snyggt linne jag hittade på H&M. Och julkläder till Lukas också. Hoppas bara att dom hinner komma innan jul! Annars blir jag galen! Då kommer jag avbeställa hela skiten så skiter jag i det. Det står nu att det ska va framme nästa vecka och står det då att det är försenat. Då jävlar! Bara massa problem med H&M så skulle inte förvåna mig om det inte går. Då kan man undra, varför jag aldrig lär mig. Haha bra fråga! Men jag hoppas verkligen att jag får hem det här i tid nu! För det va ett SJUUUKT snyggt linne som jag bara måste ha på mig på julafton. Då jag kommer va nyfriserad och allt =D Härligt härligt! Funderar även på att ge Lukas en ny frisyr. Antingen tar jag fram saxen och rakmaskinen annars tar jag med gele. Det kan ju inte va något farligt. Eller??

Nee nu ska jag ta en cigg och sen gå in till vardagsrummet för snart börjar Bonde söker fru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0