Julklappar, H&M och kattlåda

Farsans julklapp är beställd. Hoppas bara Noshame.se är snabba. Måste ha hem den innan den 23:e. Tycker det är så tråkigt när man inte kan ge presenten direkt utan får vänta. Och vi ses ju inte varje dag. Så jag håller tummarna.

H&M har till min stora "förvåning" inte skickat ut paketet ennu. Har stått i 3 dagar att det packas. Men icke. Det kan inte ta så lång tid att packa. Har jag inte fått dom innan den 23:e kommer jag skicka tillbax det direkt. Då behöver jag dom ju inte. Så jävla tråkigt när man ska få gå och vänta och vänta men det aldrig kommer.

Lukas har varit i kattlådan IGEN. Åhhh blir så trött på det! Faan att man kan glömma dörren! Jag som va helt bombsäker på att den va stängd. Så himla snuskigt! Snart blir det att få katten till att gå ut varje gång den behöver göra sina behov. Så man slipper lådan. Suck! Måste hålla bättre koll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men de står väl när de ska levereras ungifär när du beställde? Brukar ja ta upp till 2 veckor=/

2008-12-17 @ 10:00:31
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0