Lussekatter och Bak



Baka baka liten kaka.
Japp här bakas det. Har precis gjort klart min mors kända choklad och cornflakes godis. Men det räcker ju inte så älsklingen är ner till affärn och köper saffran, gäst och pepparkaksdeg. Mums! Så här blir det mycket bak. Kul tycker jag.

Annars har vi inte gjort så mycket av våran söndag. Städat lite och mest umgåts. Nu sover Lukas och då passade jag på att göra godiset. Se om han hinner vakna till Lussekatts bakandet. Men han äter nog bara upp degen då skulle jag tro.

Senare blir det att mumsa mat uppe hos Kronman. Som varje söndag! Härligt! Finns nog inget bättre avslut på en vecka. Sen ska jag se om jag lyckas smita iväg för en ensam dusch idag igen. Ännu bättre. Undra vad han bjuder på idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0