Massa snö! =D

Sitter här och trånar efter mitt linne från H&M. Ska lägga ut bild på den såfort den kommer hem. Så sjuukt snygg! Men vem vet. Den kanske inte alls är snygg när man väl får hem och på den. Lukas kommer iaf va den stiligaste killen på hela julafton! Just nu sitter han och tittar på barnprogram. Sen kramas han väl med katten skulle jag tro. Hon va borta hela natten igen. Har kännt mig så utvilad på mornarna nu när hon varit borta. Förstår inte varför. Mer än att hon alltid brukar väcka mig så jag blir förbannad. Så hon åker nog ut i fortsättningen med.

Juste! Idag när jag gick upp för att hämta Lukas slog jag en blick utåt. Och vad fanns där?? En massa snö. Underbart! Blir att äta nått för nu känns hungern upp i halsen, och sen ska jag nog klä på oss och ut med pulkan i backarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0