Min dag idag

Imorgon är det Julafton! Det känns knappt som det..
Dagen idag kommer bli väldigt stressig!
Som vanligt vaknade jag sent men höll på att skita ner mig för posten kom med ett stort paket åt mig så jag höll på och dö när den dampa ner i brevnedkastet. Ussh! Men med posten fick vi våra nya knivar. Kockknivar 3st. Härligt! Betalat räkningar har jag gjort så nu återstår packning och åter packning. Tills jag ska ta bussen in till stan.

Möta Stiin kvart över 2 i stan. Klipptid halv 3.
Sen ska vi leta sista julklapparna. Efter det skulle vi käka mat i stan.
Sen bär det av ner mot Linköping om nu bilen tillåter det. Men vi får hålla tummarna! Väl nere i Linköping ska vi direkt till Maxi och handla julmat. Förbi Vikingstad och lämna av julklappar och vidare ut till Nykil. Äntligen koppla av!

Jaa så ser min dag ut idag.
Stress och åter stress
Jag som hatar att just stressa. bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0