Morrn morrn

Morrn morrn typ.
Idag känner jag verkligen inte för att gå upp ur min sköna säng! Det är så varmt och skönt. Lukas är redan uppe och lever faan. Men han klarar sig ju själv så jag kan ju ligga ett liitet tag till.

Ska kolla upp ett nummer som ringde imorse =@ Idioter.
Men jag svarar ju aldrig på konstiga nummer som jag inte har så.
Nu ringer dolt också. Det svarar vi inte heller på..

Idag blir det att va slapp högar igen. Finns ingen ork i kroppen att göra något. Om inte paketet kommer idag då. Då blir det en promenad ner till Ica. Om jag orkar. Haha! Så jävla lat. Men det har ju inte kommit upp något Kollinummer på deras hemsida så jag antar att det inte har kommit så långt än. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0