Mumin barnskor

Skor från BRANDOS.se! 

Den här funderar jag på ^^
Den är ju bra snygg! Men får han på sig dom? Jag börjar fundera på om dom tog fel storlek när vi hade varit och hittat dom förra skorna. Har läst lite om mått och sådant. Och går man efter det plus att dom ska va 15mm större. Jaa då har dom gett oss fel! Men den här mumin skon går att dra upp med dragkedja på sidan så det borde funka tycker jag. Den kostar ju BARA 500.-.. Men kan han ha dom så är det ju helt klart värt det!

Dom är ju också sjuuukt snygga eller hur =)


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

god jul :D

2008-12-20 @ 19:14:13
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag tycker ju kavats vinter stövlar är jätte bra. Dom har både låga och högre skaft. ´Dom ser ut som dom på bilden fast utan mumin. Molly har ett par somn aldrig är använda, som är försmå. Vad har han för storlek?

2008-12-20 @ 20:44:34
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0