Natti natti

Nu har Lukas fått gå och lägga sig för natten. Älsk är ute och pratar med Kronman. Jag orkade inte stå kvar längre. Så jävla kallt ute ju! hehe. Hungrig har jag blivit igen så det blir nog en skål med flingor och fil igen. Känner mig nästan beroende av det nu. Skönt att jag äntligen kan äta igen iaf.

Bonde söker fru har vi tittat på också. Riktigt bra är det. Men jag tror inte att förhållandena kommer hålla. Dom flesta som söker till sånna program brukar ju bara vilja va med i tv. Lykosökerskor som jag brukar kalla dom. Ibland förvånas man och ibland inte.

Men det är som dom flesta människorna. Som min far brukar säga. Den sista idioten är inte född än. Och det stämmer ju så himla bra. Det finns så mycket konstigt folk nuförtiden. Jag säger inte att jag är den bästa heller. Men jag ligger i lä iaf. Mytomaner, psykopater och alltmänt skadade personer. Ussh. Nej tack. Sånna klarar jag mig så himla bra utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0