Noshame = skit snabba

Det gick ju skit fort med beställningen från Noshame.se. Beställde igår och fick hem det redan idag. Tror ni jag vart förvånad? Det kan jag lova att jag va. Men glad! För nu behöver jag inte oroa mig för att far min ska bli utan julklapp på jul. Nu har jag bara 3 personer kvar. Måste köpa inslagspapper i helgen så jag kan slå in allt. Klister märkena har jag nog kvar från förra året.

Hungrig börjar jag bli också. Men orkar inte göra något. Skulle köpt med när jag va nere vid ICA. Faan säger jag bara. Men men. Lukas värkar inte vilja sova. Men han måste. Jag tycker att det är svårt att ignorera honom när han ropar därinnifrån. Men jag måste. Han somnar nog snart.

Kommentarer
Postat av: Z a b i n e ´

tackar så mkt =)

2008-12-19 @ 16:36:39
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0