Planerad Egen tid!

Nu har jag planerat in lite "egen" tid den 23:e.
Jag ska åka in till Köping för att klippa mig och sen ska jag och Stiin gå en runda på stan. Kolla på dom sista julklapparna och så. Bara umgås vi 2 igen. Det va länge sen nu. Så det ska bli jätte kul och skönt! Få pyssla om sig själv lite. Det behövs. Jag säger som Jennifer att nu innan nr 2 ska jag se till att få mycket egen tid. För sen lär det ju inte gå. Då blir det dubbelt så mycket att göra. Men jag klagar inte för jag längtar tills nästa spilevink kommer! Det ska bli så kul att få se vad det är för en liten individ som finns därinne.

Jag undrar vad det blir. Ifall det bli en kille till eller ifall det blir en liten tjeja. Jag hoppas lite på en tjej eftersom jag vill ha en av varje. Men blir det en kille så blir jag också jätte glad såklart. Det ska bli så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0