Så förbannad!!!


Hon kom tillbax kattrackarn. Nu har hon varit ute i några timmar men hon kom tillbax!

Jag är så himla arg! Skulle kunna göra.. Jaaa jag vet inte vad med Henne! Hade jag inte haft Lukas och bebisen i magen hade jag inte kunnat kontrollera mig! Sitta och tycka så jävla synd om sig själv men enbart för att få folks reaktioner. Och på råga av allt använda MIN son till det!!!?? Hur jävla idiotiskt är inte det?? Guud jag är så förbannad! Men en sak som är säker! Hon kommer aldrig någonsin i närheten av min son igen! Varken hon eller någon i hennes familj!! Jävla idioter! Bara ljuger och ljuger hela tiden! Lägger ut bilder på MIN son!! Utan någon som hälst tillåtelse!! Och kunna disskutera. Nehe då! Inte för fem jävla öre! Imorgon blir det att göra klart för dom att dom inte kommer få se Lukas någon mer gång!

Fy faaam vad jag hatar dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0