Segt

Hejsan!
Jag har varit lite slapp på att skriva men har varit så himla seg.
Igår va Kronman över och vi spelade flera parti med Buzz.. Skojsigt!

Just nu är min älskling påväg för att köpa pizza. Sen blir det en sväng ut till Figgen för att slappa. Som om jag inte gör det tillräckligt om dagarna =/ hmm. Haha! Ne vi får se vad som händer och sker.

Har inte så mycket att skriva om längre. Allt flyter ju bara på. Och dessutom är det inget inressant som händer just nu. Det är bara lite tjaffs här och lite tjaffs där. Men mest så mår jag ju bara illa hela dagarna. Det som gör mig så otroligt irriterad. Och inte får jag i mig mycket heller. Vilket resulterar i väldigt dålig energi. Jag måste tvinga i mig saker. Hoppas det går bättre idag! Jag vill ju kunna mumms hur mycket som hällst. Inte dom där fjutiga pommesarna som har fått bli min föda senaste veckan. Jag tackar bara gud för att det finns äpplen!

Nu kom min mat =)
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0