Shopping

Hejsan.
Sorry att det inte blir så mycket skrivande men jag har inte riktigt tid just nu. Så mycket att göra endå.

Idag har vi varit iväg och shoppat lite. Shoppade en barnstol att ha här hemma hos farsan och lite mer skrot. Skor hittade jag till Lukas som vi ska prova ordentligt imorgon. Annars får vi lämna tillbax dom. Det blev inga mumin skor utan Kavat skor. Blir nog bra kanske. Hittade även en tröja och massa strumpor till Luken.

Imorgon ska vi träffa mormor en sväng. Sen vet jag inte. Funderar på att köpa nya skor till mig själv. Jaaa jag vet, jag är skotokig haha. Även fast jag aldrig använder dom jätte ofta. Det är kul att köpa nytt. Vi har ennu inte bestämmt när vi åker hemåt. Nångång blir det väl. Har iof inget att göra där så..

Ikväll blir vi även själva här i huset. Padre ska ut en sväng.

Så är det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har nu lust o ses imorgon? vore såå skoj.Hör av dig isf. Kram

2008-12-26 @ 21:55:08
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0