Snart iväg

Gud vad alla skriver 2008 års resume på alla bloggar. Jag tänker nog inte falla in i trenden. Kanske för att det är jobbigt annars är det för att jag inte gjort något speciellt alls. Förutom revultionen att flytta 17 mil ifrån mina allt. Och att vi vart gravida med bebis nr2. Den enda intressanta som hänt genom året som gått.

Neej jag blickar framåt istället. För vem vill gå tillbax till gammalt hela tiden. Nope det blir inget sådant. Jag vet ju själv vad som har varit roligt och allt.

Året som kommer så ska jag börja min resa som studerande igen. Denna gång Undersköterska! Och jag ska lyckas. Det kommer jag göra! Lukas ska börja på dagis vilket han bara kommer älska. Det vet jag att han kommer =)

Om en timme ska vi börja röra oss mot Mantorp. Ska dit lite innan så Molly och Lukas hinner leka lite. Ska absolut inte glömma kameran! Ååhh kommer nog bli en super kväll. Nee om man kanske ska börja göra sig iordning. Fick låna ett par skor av mor min så man slipper se ut som den lodisen man är haha! Yes box!

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0