Tanteluring

Nu är våran nyårsdag bestämmd. Det blir hem till Jennifer och Martin! Så kul!! Lutade åt en tråkig hemmakväll med gänget. Men Jempan ryckte upp oss ur dimman så vi ska va där vid 18 imorgon =) Tur att jag tvättade Lukens finbyxor.. Tråkigt att jag inte slängde med hans väst men men. Får hand tvätta lite.

Precis beställt en ny väska från H&M.
Jaaa jag vet, att jag aldrig lär mig. Suck på mig =P Stog leverans v 3 så den kommer väl kanske v 4 om jag har tur. Men det skulle jag väl inte tro att jag har.

Hihi ska ta med plattången till Jempan.. Så ska vi locka hennes hår. Det har jag ju nyss lärt mig hur man gör. Kul kul! Hoppas det blir bra bara haha!

Nee nu ska jag gå och röka och kolla om svärmor har skickat sms till moooa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0