KattJävel

Guuud skulle kunna strypa katten just nu!
Redan har hon hunnit ha ner den ena ljusstaken 2 (!!!) gånger!
Och bara tagit sönder den mer och mer. Den funkar inte överhuvudtaget nu!
Den hann vara uppe i mindre än 24 timmar. Kattjävel! Så nu åkte hon ut! Tror inte att hon klagar direkt men. Det va skönt att få kasta ut henne så man slipper henne ett tag. Hon borde sprungit iväg en sväng för jag hör henne inte utanför. Hon brukar jama så dant när hon vill komma in igen.

Nu blev jag sugen på att gå och sätta mig i soffan och äta mig ett äpple.
Idag har jag iaf lyckats få i mig mat. Det har varit svårt och jobbigt dom senaste dagarna då mitt illamående har varit hämskt. Sen i fredags har jag knappt ätit nånting. Men idag äntligen fick jag i mig 2 portioner med mat. Även att dom inte alls va speciellt stora. Annars har jag levt på ytterst lite.

Igår kände jag en rolig kännsla ner mott beckenbenet lr vad det ska föreställa. Det känndes precis som när Lukas låg i magen och vände på sig, fast detta satt mycket längre ner. Jag vet ju såklart att det inte kan vara bebisen som lurar eftersom det är så himla tidigt. Läskigt va det iaf =)

På onsdag är det inskrivning på MVC och jag och Lukas får åka själva.
Men så kan det vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0