Telefonen väckte mig..

Imorse ringde telefonen igen. Anonymt. Det svarar vi inte på! En timme senare ringer det igen. Denna gång kände jag iaf igen nummret. Men orkade inte svara.. Samma nummer ringde nyss och då svarade jag.

Det va tanten från barnomsorgs grejen. Hon berättade att Lukas har fått en plats och att dom skulle höra av sig ibörjan av nästa vecka. Då för att disskutera om när inskolningen ska börja.
Mammas lilla kille ska bli en stor dagis pojke! Nu är det mycket som ska inhandlas. För det första måste jag köpa nya vinterskor till honom. Skulle behöva ha med honom men eftersom jag ska gå själv den 23:e så får jag mäta foten här hemma på honom och gå dit och be dom hjälpa mig. Massor att göra. För regnkläder behöver han ha också. Med tanke på hur vi har det här i Sverige. Vi har ju inte det torraste vädret direkt. Men så är det. Jag kommer iaf få lugna stude dagar. Och det kan jag ju behöva..

Nee nu ska jag nog ta mig lite frulle lr något..

Börja gå upp tidigt om dagarna nu.. Puuhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0