Varmvatten ur funktion!


Faan så surt! Vårat varmvatten funkar inte. Så förbannad! I en lägenhet borde det inte va möjligt.

Iaf, vi har varit uppe hos Kronman på mat. Så jäävla gott. Idag gjorde han iordning fläskfile i bröd så det vart typ som taco fast utan köttfärs. Super mumma va det! Gick hem lite tidigare för att ta en dusch. Men ja vad händer? Jo varmvattnet funka ju inte. Sugit värre!

Snart ska jag gå ut till vardagsrummet och umgås med mina pojkar. Mina bästa bästa pojkar.

mm p.s mina lussebullar vart suvveräna. Skit gott va det! Men morsan ringde mig och sa att det tydligen skulle va farligt för gravida. Men jag kolla upp det och det stog i större mängd. Ca 15g va man tvungen att komma upp i och så mycket går ju bara inte att få i sig. Men jag kan erkänna att lite små nervös är man ju och ja slängde mig inte direkt på dom. När jag väl gjorde det så va dom gudomliga. Och tänka sig, jag får ha dom nästan helt för mig själv. Älsk äter inte sånna haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0