Halvtid

Gud vad jag är trött! Jag orkar verkligen ingenting!
Har varit i skolan och jobbat på grupparbetet. Skit kul hihi!

Ligger i sängen och kollar runt på barnvagnar. Tycker det är så himla roligt! Nu har jag iaf hittat Min modell! Super snygg och inte är den dyr heller. Men jag vet bara inte vilken färg. Funderade först på svart men tänkte att det kanske blir lite för varmt. Sen tänkte jag Beige men vet inte om det ser smuttsigt ut lätt... Jätte svårt det här.

Ska kolla hur lång leveranstid dom har så jag vet när jag måste beställa. Brukar kunna ta ett tag sen vet man ju aldrig när bebisen har tänkt att komma heller. Många frågetecken haha!

Nu har vi iallafall gått halvtid. Snarare i söndags.
19 veckor och 2 dagar.
Vecka 20 ; )

Funderar på att gå och värma min fiskgratäng. Om jag orkar.
Åt 2 dubbelmackor när jag kom hem förut och det va gott hihi!!

Imorgon får vi äntligen pengar. Wondeful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0