Hemma igen

Så då va det klart!
Jag kom iväg Kors i taket haha. Men jag är helt slut efter den där himlarns backen.
Hatar den!! Hem apoteket är iaf påfyllt och sen gick jag ju naturligtvis in på Kolsva Handel! Därifrån kom jag med 3 tavlor, vindruvor och en bok till sjuklingen. Verkligen jätte fina tavlor för endast 10 kr styck. Tror ni jag älskar Kolsva Tian? Hahaha! Man kan hitta väldigt mycke fynd där inne!!

Så nu får gubben ta med sig borren hem =)
Och det skulle han inte glömma men man vet ju inte förns han är hemma ; ) hahaha!

Nu sover Lukas för han va helt slut efter våran promenad. Det är han inte ensam om. Men jag måste snart ta ut Texas så han kan pinkilura. Men väntar nog ett liiitet tag till..

Hoppas det är något bra på tv snart.. Vill inte sätta igång någon film vi köpte igår eftersom Matte inte heller sett dom.. Vi får se hur det går hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0