Längtar efter nästa helg

Gud vad jag längtar tills nästa helg!!
Då ska vi hem till beloved LKPG! Fattar inte hur man kan va så kär i ett ställe men det är jag! Längtar hela tiden.. Min kära lillasyster fyller ju 17 år den 9:e men det är en måndag så vi ska fira henne den 8:e. Det ska bli så kul så kul!

Ska även åka hem till Farmor och Farfar på lördagen.
Och även förbi Hjärta till Hjärta. Jaa jag har blivit beroende haha!
Tycker det är så himla roligt! Mycket roligare än att gå och leta nya grejer..
Ska få galler av farmor som vi kan sätta upp för Texas.
Han behöver inte ranta hela hela tiden mindre bita sönder allt så fort man lämnar han ur sikte! Börjar bli så irriterande! Och neejj vi kommer ju naturligtvis inte ha honom instängd hela tiden men även om vi skulle det är det upp till oss och ingen annan!! Ska bli skönt att inte ha någon springandes på benen hela hela jävla tiden grrr haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0