Paus

Japp nu har jag en liten paus. Har städat hela lägenheten. GROV STÄD
Det behövdes ussha! Har nog städat i ca 3 timmar.. Men det blir snyggt därefter också!

Annars har vi varit och storhandlat en gång till.. Behövdes det också!
Lukas sover som en stock men blir snart att väcka honom så han kan sova ikväll.
Ska sätta upp mina tavlor jag köpte på mig här om dagen också.. Kommer bli så snyggt så =D

Neejj nu ska jag antingen gå och röka lr slappa ihop mig med en cola i soffan.
Blev lite seg sådär pang på hahah! Men man ska inte sätta sig när man håller på och donar. Blir inge bra utav det ;) haha!

JUSTE! Jag köpte en ny film idag 101 Dalmatiner till världens pang pris =) 49:- fick jag betala bara för att ingen visste vad den kostade igentligen haha! Innan har den kostat 129:- Så det blev billigt. Köpte även en recept bok. Dom säljer ju ut så det va bara att passa på. Grytmat va det och det som är sååå gott =) SUVVERÄNT säger jag bara! haha! Men idag känner jag för en flottig pizza. Eventuellt haha. Det märks vad det blir.. Hungrig börjar jag iaf bli!! *Kurr kurr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0