Shopping behov!!!



Snälla någon GE MIG!! haha! Va inte så dyr så jag kanske skämmer bort mig själv med en sån här imorgon =) Shopping suget växer bara mer och mer när jag ser alla godingar. Online shop är verkligen livsfarligt för mig! haha! Men är den inte snygg?? Hittar så himla mycket! Men ett måste att hitta imorgon är Jeans leggings! Det bara måste jag! Sjukt snygga men behöver ett linne som täcker själva kanten (resåren) längst upp. Det är inte världens snyggaste!! Aahh kommer bli snyggast i stan ;) Självförtoendet är på topp idag haha!!


Imorgon har jag och Lukas en hel ensam dag här hemma. Undra vad vi ska hitta på då?? Funderar på att dra ner till simhallen. Dock vet jag inte vart den ligger här haha! Men det borde Matte veta. Hoppas man kan köpa badbrallor där!

Nehe, ska vänta på min bästaste käraste soulmate som är och köper gottis till mig.. Mumma mumma <3

Jag är bara för bortskämd! =)

Kommentarer
Postat av: emelie

vart finns detta underbara linne?

2009-02-25 @ 00:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0