Shopping behov

Nu börjar jag känna shoppingsuget smyga sig på mig.
Försöker övertala gubben min att åka till Eskilstuna imorgon.
Jag skulle vilja ha sånna där snygga leggings som ser ut som Jeans.
Ska även försöka hitta ett par billiga skor som jag kan ha till. Man kan ju inte ha tajta byxor och sen jätte stora skor. Fungerar inte hehe. Jag som trodde att jag aldrig skulle falla i den mode slungan som är nu! Men när dom pratar jeans då är jag på haha! Dessutom kan jag knappt ha mina jeans längre. Och hur kul är det att gå runt i mjukisbyxor hela hela tiden. Inte så värst.

Snart kommer älsk hem och då ska vi iväg och hämta Lukas.
Längtar efter honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0