Sjukling

Morsning.

Idag ville inte Lukas sova länge. Han började väcka mig vid 7 men vid 8 orkade jag inte höra mer så då gick vi upp slappade lite i resesängen som nu står i vardagsrummet. Jaa jag slängde ju ut karln igår ; ) Snarare slängde han ut sig själv. Lukas sov inne hos mig istället. Stackarn blev ju magsjuk igår så han fick sova inne hos mig så jag kunde hålla ett vakande öga på honom. Det gick endå ganska bra. Vilket jag inte trodde eftersom han aldrig brukar kunna sova när det är någon annan i rummet. Men han va väl helt död då..


Fick iaf mina Jeans leggings igår. Och ett linne, militär grönt och skit snyggt!
Lukas fick sjuk present och ett par byxor.

Det är ju tur att det är helg och allt snart så Lukas hinner bli ordentligt frisk innan måndag. Min lille plutt!! Idag äter han iaf. Har fått i sig lite fil och en banan.

Nee nu ska jag väl gå och göra något haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0