Underbart idag...

Idag blir det skräckfilm med Kronman och Figgen. Super trevligt! Kommer dö av skratt åt Kronman hihihi! Han är värre än värst =D Kuuuul!!!

Det blev en pizza för mig förut.. Skit gott hihi!
Nu ska jag ta och fortsätta plugga lite.. Känner mig väldigt duktig idag! Storstädning och plugg. Samhällskunskap eftersom jag redan är klar med det andra =) Känns hur bra som hällst att ha det bakom mig.. Men det kan även va skönt att sätta sig ner och plugga. Att bara få använda hjärnan lite. Helt underbart haha! Jag vet att jag är lite störd. Men det gör inget!

Jag trvis som fisken i vattnet nu! Älskar verkligen mitt liv och allt som finns runt omkring. Mina nära och kära är dom bästa <3 Jag kan inte klaga för det är bara super duper! =D

Ingen kan iaf ta ifrån mig att jag har varit duktig idag =)
woohoo

Kommentarer
Postat av: JENNY

DÅLIG UPPDATERING JOHANNA!!!

2009-03-01 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0