BDB suger

Jävla cp BDB! Har lagt upp massor bilder men när jag sen skulle kolla så fanns dom inte där. SUCK!

Nu är iaf Texas äntligen här. Han ligger nere på golvet och sussar lite.
Lukas har också fått gå och lägga sig. Han har inte sovit något idag. Förutom kanske 5 min i bilen. Men det gör inget. Han ska ju endå upp tidigt imorgon. Lång dag på dagis imorgon. Men ja ska va hemma! Svärris kommer ju över och då ska vi göra min "hemläxa" från skolan. Intervjua en USKA skulle vi ju göra tills nästa vecka. Hoppas bara min näsa och hals tillåter mig nattesömn. Annars blir jag galen.

Imorgon får jag ÄNTLIGEN mina pengar också. Härligt!
Då blir det att åka och handla. Ska skriva inköpslista också.
Blev faan så mycke billigare när man visste vad man skulle ha och inte gick på måfå hela tiden. Blir så mycke småshoppande då. Bara jobbigt tycker jag =P.

Jaja. Vi bjuder på några bilder på godingarna iaf =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste nog förstå lite av min ironi i det jag skrev också. Jag är ju inte helt seriös med att man bör döda alla som bryter mot lagen, men du kanske förstår min frustration? Jag avskyr verkligen allt som har med våld och kriminalitet att göra, och jag önskar verkligen att det inte fanns folk som betedde sig som svin i vårat samhälle - för jag gillar åtminstone inte hur det ser ut i dagsläget!



Söt hund, btw!

2009-01-25 @ 22:49:27
URL: http://cillii.blogg.se/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

hejsan.

du har blivit utmanad på min blogg.

Kika in.

2009-01-26 @ 00:34:37
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0