Benner Senner!

Åhh jag är så himla sugen på att skaffa hund! Jag har velat ha en hund sen vi sålde Bamse när jag va liten! Jag har alltid älskat hundar och det har alltid varit nr 1 på önskelistan på jul. Men aldrig har jag fått en. Nu har jag iaf bestämmt mig för att spara! Den får kosta vad den kosta vill! Jag har fasnat för Benner Senner! Dom är ju bara finast! Så nu blir det att korta ner inköpslistorna i månaderna och spara undan! Skulle va perfekt nu! Nu när jag kommer ha så mycket tid! Det kommer bli Min finaste present till mig själv. hehe! Jag vet ju att jag skulle klara av det! Jag bara vet =) Med tanke på alla påhitt jag hade när jag va yngre och längtade efter en gospäls att ha brevid mig!


Det va nämligen så att när jag va liten kunde jag gå och knacka dörr till alla hundägare och fråga om jag fick gå ut och gå med dom hela tiden. Jätte kul tyckte jag och skönt tyckte nog dom haha! På senare tid har jag ju haft Shiba ganska mycket och det har ju gått helt suvve!

Åhhh jag vill ha min egna lurvel här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0