Bli inte sjuk nu!

Nu har jag hämtat Lukas igen. Han hade slagit sig lite men inget märkvärt. Han hade även hostat och varit snuvig så nu får han sova och sen ska jag kolla tempen på honom. Hoppas han inte åker på och bli sjuk nu bara.
Vi som har klarat oss så länge! Inte den minsta lilla förkylning har någon av oss åkt på. Men nu verkar turen va bruten. hehe! Men så är det väl när dom är på dagis. Är en sjuk blir ju oftast alla andra det med. Kanske blir en hemma mysar dag imorgon innan vi åker. Vi får se sen..

Annars har jag hunnit tvättat 2 maskiner och påbörjat dammsugning. Men som vanligt så sluta den ju fungera. Brukar hoppa igång efter ett tag. Så det är bara att vänta.

Nee nu ska jag kolla i lite bloggar..
Höres senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0