BOKTIPS TACK!!

Nu har lilla familjen precis kommit hem från Kolsvas bibliotek. Fixade ett nytt lånekort. Tog snålvarianten av hyrfilm och hyrde gratis därifrån. Fattar inte varför jag en gång i tiden tyckte att det va pinsamt att äga ett lånekort på ett bibliotek. Det är ju super bra! Så vi lånade 3 filmer och jag lånade 1 bok. Hoppas det är en som jag fasnar för. Handlade iaf om en tjej med leukemi (?). Tycker sånt är lite sorgligt så ja hoppas att den faller mig i smaken! Kände att jag behövde nånting att fördriva lite dö tid med. Perfekt! Och så slipper ja köpa en bok som jag bara kommer läsa en gång. Hur jävla bra som hällst! Detta kommer jag definitivt göra om =) Låna på bibblan alltså hihihi!


Har du något tips på en bra bok åt mig??
Tycker inte om sliskiga och tråkiga romantik böcker.
Vill ha någon LÄSKIG lr SORGLIG??

Kommentarer
Postat av: jennfer

som sagt: allt för min syster.. handlar om en familj som får ett sjukt barn. dom skaffar sen syskon genom typ provrörsbefruktning och kollar så generna blir exakta så dom kan använda nästa barn som donator. Så handlar de om när de mindre syskonet sen vill ta tillbaka makten över sin kropp, och inte bara leva för sin syster.Är dålig på att förklara.. men den är bra.

2009-01-09 @ 21:42:05
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0